Pages

Banner 468

Monday, September 10, 2012

Refuzon Federatën “Zvicërane” dënohet Shqipëtari !

 
...( Zeri Shqipe )...
Download Upload Watch Video and Photo All for Free 100%

 Dardan Maksutaj 16 vjec, luan me nje nder ekipet me te mira te historise se futbollit Zvicerian. Federatat Zviceriane e kerkon me ngulm, nuk ka pranuar perseri federata i ka derguar kerkese tani jo te luajne me U17 por me U19 dhe e njejta pergjigje :” Kam lindur ne Kosove, ne venat e mia kam gjak SHQIPETARI. Zvicra me beri futbollist dhe po i sherbej ekipit tim Young Boys, ose me Shqiperin ose me asnje kombetare.Nqs gjysherit e mi kane vdekur per te mbrojtur Kosoven dhe Shqiperine, une nuk do te luftoj me arme por me futboll.Jam krenar qe jam bir Shqipetari…. “Vetem pasi refuzoi 2 here federaten Zvicerian dhe shume favorizime nga ata, ne gjurmet e tij u vendos federata e korruptuar e jona dhe sot ai eshte pjese e kombetares.Menjehere pasi zhvilloi ndeshjen e tij te pare dhe mori pasaporten Shqipetare, Maksutaj u DENUA NGA FEDERATA ZVICERIANE DHE KLUBI YOUNG BOYS ME PLOT 8 JAVE PEZULLIM !” I kam treguar Zvicrës se nuk do të luaj kurrë për ta dhe se edhe 100 vjet (nëse jetoj) do të luaj për Shqipërinë. Dhe, për këtë gjë, ata më kanë dënuar. Nuk kam luajtur për plot tetë ndeshje, – theksoi Dardani. – Kam qenë më i miri në stërvitje, por ata nuk më futnin në lojë. E gjithë kjo vetëm se u kam treguar se jam krenar që jam SHQIPETAR dhe që dua të luaj për kombin tim, pasi e dua shumë.”