Pages

Banner 468

Sunday, September 9, 2012

Fjolla Morina, çokollate dhe e nxehte

 
...( Zeri Shqipe )...
Download Upload Watch Video and Photo All for Free 100%


Vajza e skenës, e cila hyn në listën e femrave më te nxeta shqiptare, si duket po i shijon shumë mirë këto ditë të nxehta vere. Ne zbuluam këtë foto, e cila si duket është realizuar nga brigjet e Detit Jon të Shqipërisë, ku ka pushuar, por edhe ka xhiruar klipin e saj më të ri. Mësuam se është një këngë shumë ritmike verore dhe në bashkëpunim me reperin Loco, me producent Don Arbas.
Fjolla duket jo vetëm e nxehte, por edhe me ngjyrë çokollatë në këtë foto që zbuluam, ndërsa për këtë kostum rrobash banjë është kujdesur dizajnuesi Valdrin Sahiti.
‘’Ka kohë që njerëzit kanë dashur të më shohin me dikë dhe shpeshherë edhe kanë spekuluar për lidhje të ndryshme që gjoja kam pasur, mirëpo unë gjithnjë i kam përgënjeshtruar dhe u kam thënë se në momentin kur ta gjej princin e ëndrrave do ta bëj publike. Dhe kështu fillimi i vitit 2012 solli fat në dashuri për mua, sepse takova princin tim. Tani jam në një lidhje me dikë që e dua shumë dhe do ta dua deri në frymën time të fundit.